jak to brac ?

Pytania dotyczące stosowania suplementów, dobór odżywek, suplementacja.
Najlepsze odżywki na masę, odchudzanie, siłę, wytrzymałość mięśniową.
 
Posty: 11
Dołączył(a): wtorek, 25 sie 2015, 04:34

Post przez Maximooo » środa, 7 gru 2016, 10:53

Witam wszystkich,
jestem nowy na forum i mam pytanie gdyż neznalazłem na nie odp.
ćwiczę od 2 lat z malymi przerwami wczesniej nic nie brałem
a teraz zakupiłem sobie krete Mulipowera 5 g. HMB trecka 6 kps. a do picia serwatka naturalna od cioci z wiosk i moje pytanie:
jak najlepiej brac kreatynę wiem juz, ze bez fazy nasycenia ale jak

w dni treningowe:
z rana na pusty zo3adek 5 g i czy przed czypo treningu 5 g.

w dnie nietreningowe:
z rana na pusty ?o3adek 5 g i przed snem 5 g.
czy to dobry pomysł czy macie jakieś inne lepsze rozwiazanie.

Co do HMB i serwaty to juz wiem jak spozywaa

 
Posty: 8
Dołączył(a): sobota, 15 sie 2015, 08:18

Post przez Notudusi1977 » środa, 7 gru 2016, 13:03

Po pierwsze, na drugi raz nie kupuj takiej serwaty. W kulturystyce jest ona nieprzydatna. Nie spe3nia żadnych warunkow.
kreatynę w dni treningowe bierz 5 gr rano i 5 gr przed treningiem (w celu wykorzystania wiekszej energii, lepszej wydolności i niesamowitej pompy) lub oldschollowo, po treningu. Ja obstawiam opcje przed treningiem, wtedy dopiero czuje moc krety. W dni nietreningowe wystarczy 5 gr rano. Na noc sobie daruj... kompletne marnotrawstwo.

 
Posty: 11
Dołączył(a): wtorek, 25 sie 2015, 04:34

Post przez Maximooo » środa, 7 gru 2016, 18:00

dzieki za szybka odp.
zrozumiałem przed treningiem ale czy musze odczekać jakiś czas czy odrazu po zażyciu mozna ćwiczyć a jeśli chodzi o serwatke to jej nie kupiłem bo ciotka ja przywozi a jest to naturalna serwatka ktora scieka z sera bia3ego podobno 90% to bialko ma

 
Posty: 6
Dołączył(a): środa, 26 sie 2015, 12:27

Post przez sabciasxxx » środa, 7 gru 2016, 18:03