plan cwiczen przy ograniczonej ilosci sprzetu

Tysiące godzin spędzonych na siłowni, hektolitry wylanego potu, walka ze swoimi słabościami.
Ten dział stworzony jest z myślą o Tobie - spytaj czy dobrze ćwiczysz.
 
Posty: 14
Dołączył(a): sobota, 29 sie 2015, 15:12

Post przez defbond » niedziela, 11 gru 2016, 16:56

probuje stworzyć sobie jakiś plan cwiczen jednak do dyspozycji mam ławeczkę pozioma, naklad, gryf prosty i hantle...w niedalekiej przyszłości byc moze rowiniez drazek..

czy przy takim sprzęcie da sie sensownie cwiczyc? dotychczas ćwiczyłem tylko amatorsko juz około 5 lat z dłuższymi przerwami...teraz mam zamiar zabrać sie na powaznie..niestety silka platna odpada, jestem biednym studentem

oto mój plan przy wykorzystaniu dostępnego sprzetu:

poniedzialek

klata:
wyciskanie sztangi w poziomie
rozpietki w poziomie
wyciskanie hantelek w poziomie
barki:
wyciskanie sztangi zza karku
unoszenie hantelek na boki
wyciaskanie sztangi z klatki stojąc
podciąganie do brody sztangi

sroda

nogi:
przysiady ze sztanga
wspięcia na palcach
tricepsy:
francuskie wyciskanie sztangielki stojąc
wyciskanie sztangi lezac, w troche węższym niz ramiona nachwyt i podchwyt
prostowanie ramienia ze sztangielka lezac..uchwyt młotkowy

pićtek

plecy:
wiosłowanie sztanga w opadzie
wiosłowanie hantelka
sztrugsy
martwy ciąg
biceps:
uginanie ramion stojąc sztanga
uginanie ramion stojąc hantla
uginanie na kolanie hantla

nie uwzględniłem również liczby serii i powtorzen..nie wiem w jaki sposob mam dobrać odpowiednie parametry...tutaj liczę na pomoc

jeżeli znacie inne ciekawe cwiczenia na dane partie przy wykorzystaniu takowego sprzetu, piszcie..z gory dzieki

 
Posty: 11
Dołączył(a): niedziela, 30 sie 2015, 04:52

Post przez Alicjaaa » niedziela, 11 gru 2016, 16:57

jestem tu nowy ale kulturystykę uparwiam juz od ponad 5 miechow ja tez tak cwicze, również nie mam sprzętu orginalnego jest to trudne ale jakoś sobie daje rade z tym.