Plan Treningowy czy dobry

Tysiące godzin spędzonych na siłowni, hektolitry wylanego potu, walka ze swoimi słabościami.
Ten dział stworzony jest z myślą o Tobie - spytaj czy dobrze ćwiczysz.
 
Posty: 2
Dołączył(a): sobota, 9 lut 2013, 01:00

Post przez sargi » sobota, 9 lut 2013, 15:49

Witam
Na wstępie chciałbym powiedzieć ze ćwiczę już od dawna z mniejszymi lub większymi przerwami obecnie od września bez przerwy jednak ćwiczyłem bez żadnej organizacji tak porostu dla siebie i dlatego ze lobie ćwiczyć i dobrze się po tym czuje. Jednak chciałbym zacząć ćwiczyć bardziej na poważnie i zorganizowanie, za tym idzie szukam wskazówek co do grafiku ćwiczeń , przeglądałem trochę forum i coś tam wiem ale dalej jestem zielony co do organizacji ćwiczeń.
Ćwiczę jedynie w domu nie mam dostępu do prawdziwej siłowni - wiec moje ćwiczenia składają się z pompek drążka i brzuszków.
Mój pierwszy pomysł to taki grafik biorąc pod uwagę to ze ćwiczę w domu bez wręcz żadnego sprzętu nie licząc drążka :
Poniedziałek - Drążek nachwytem i podchwytem
wtorek- brzuch
środa - Drążek nachwytem i podchwytem
czwartek - brzuch
piątek - Popki
Sobota - Drążek nachwytem i podchwytem
Niedziela - brzuch

To taki bardzo ogólny rozpis - tak naprawdę nie wiem w jakie dni robić papki i czy je mogę z czym innym łączyć. Jakie ćwiczenia na brzuch ogólnie robię standardowe brzuszki ale to zapewne za mało.
Co do mojej obecnie budowy ciała jestem człowiekiem małych rozmiarów 170 cm 60 kg wagi 22 lata . Sylwetka w miarę wyrzeźbiona. Chciałbym Poprawić sile i rozmiar ramion i ogólna sile rąk bicepsów. Klatka piersiowa jest dość silna i już wygląda ok.
Kaloryfer na brzuchu jest chciałbym wzmocnić boczne mięśnie i powiększyć obecnie mięśnie proste brzucha.
Proszę o rady odnośnie planu ćwiczeń jak i ich wykonywania . Dzieki

 
Posty: 217
Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 00:00

Post przez overcame » niedziela, 10 lut 2013, 19:19