prosba o diete

Nawet najlepszy samochód nie pojedzie bez paliwa. Kulturystyczne odżywianie.
Przemyśl co jesz, bo to jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Dieta dla każdego.
 
Posty: 9
Dołączył(a): piątek, 21 sie 2015, 17:59

Post przez Arron3340 » poniedziałek, 25 kwi 2016, 16:05

Witam serdecznie
jestem zupełnie zielony w temacie,mam dość spora nadwagę i chciałbym sie jej pozbyć a ze bez porządnej diety (z tego co tutaj wyczytalem) ani rusz
prosze o pomoc
kilka informacji o mnie
staż - od 3 tygodni na siłowni 3 x tygodniowo
póki co aeroby 20min szybki chód 20min rowerek ..brzuszki itd,

wiek-28 lat
wzrost - 182cm
waga - 105kg
cel - wiadomy zgubić oponę ale przy okazji chciałbym tluszcz zamienić w miesnie,chcialbym dojsc do wagi 85-90kg do czerwca tak jakoś sie uparłem no i zona byla by szczesilwsza jak bym sie nie wściekał przy nastepnym zakupie spodni

troche informacji : Moze to co tutaj napisze dla innych to norma ..ale dla mnie to spore wyrzeczenie.
prowadzę (prowadzilem) siedzacy tryb zycia,z racji wykonywanego zawodu (programista) większość czasu spędzam na krzesle/fotelu ..w wieku 2 lat nie mialem zadnych problemów z waga..zaczely sie gdy zaczolem pracowac.
duży przyrost wagi za moim pierwszym rzucaniem palenia przytyłem 15kg w ciągu pol roku i zaczolem palic na nowo bo sie poporstu wystraszyłem ..
Obecnie nie pale
Nie stroniłem również od fastfoodow wszelkiego rodzaju
Obecnie Mcdonaldy omijam z daleka.cukier zaminilem na słodzik
ale czasami sobie posłodzę zwykłem cukrem kawe,
ograniczyłem biale pieczywo oraz ziemniaki
Po przejrznieu roznych arktykulow i tematów na forum ..zrozumialem ze to jednak nie wszystko
Ze trzeba miec specjalna dietę
i tutaj liczę na wasza pomoc.

p.sKupilem sobie również fast burnerra oraz l-karnityne,jeszcze nie zaczolem stosować bo idzie poczta.

 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 15 sie 2015, 17:57

Post przez XFreya » poniedziałek, 25 kwi 2016, 16:50