Kreatyna - w kapsułkach, czy w puszkach?

Pytania dotyczące stosowania suplementów, dobór odżywek, suplementacja.
Najlepsze odżywki na masę, odchudzanie, siłę, wytrzymałość mięśniową.
 
Posty: 149
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2010, 00:00
Lokalizacja: Gdynia/Darłowo

Post przez passions » sobota, 8 maja 2010, 13:00

Moi Kochani, mam do Was pytanie odnośnie kreatyny :-) Mianowicie ciekawi mnie, czy jest jakaś różnica w efektach po zażyciu kreatyny w kapsułkach i tej z puszki (odmierzanej i mieszanej z płynem).
Ćwiczę od przeszło 10 lat, nigdy niczym takim się nie wspomagałam, także średnio się orientuję w tym temacie. Dlatego korzystając z okazji, mając tu tak mądrych i zapoznanych z tematem mężczyzn ;) chciałabym się tego dowiedzieć.
Może zacznę stosować, skoro jest taka skuteczna, także prosiłabym o polecenie czegoś dobrego ^^ lol.

 
Posty: 62
Dołączył(a): sobota, 8 maja 2010, 00:00

Post przez kicki » sobota, 8 maja 2010, 13:08

hej
ogólnie jest przyjęta opinie że raczej jest lepszy proszek z puszki niż kapsułki.
Jeżeli chodzi o kreatynę proponował bym bardziej łagodniejsze dla organizmu frakcje (na pewno nie monohydrant ;) )
co chcesz osiągnąć po przez zażywanie jej, chcesz po prostu przyrostu sił czy też np. biegasz i chcesz zwiękżyć wytrzymałość??

 
Posty: 49
Dołączył(a): wtorek, 4 maja 2010, 00:00

Post przez Dorkowy » sobota, 8 maja 2010, 13:12

Witam, nie ma żadnej różnicy - niektórzy wymyślają, że proszek jest lepszy, inni że kapsułki ale to jest to samo :) Pozdrawiam

 
Posty: 18
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2010, 00:00

Post przez hermani » sobota, 8 maja 2010, 13:22

Capsy wygodniejsze, proszek tańszy i niby lepiej rozprowadza się po organizmie. Jak na pierwszy raz, to monohydrat powinien Cię mile zaskoczyć. Capsy z Olimpu pierwszy raz brałem i dało ognia;) Ostatnio zjadłem Trec'a w proszku (w składzie ma witaminę C), też mogę polecić. Vitalmax monohydrat też jest dobrą opcją, a na pewno tanią.

 
Posty: 62
Dołączył(a): sobota, 8 maja 2010, 00:00